miercuri, 31 octombrie 2012

Poezie-rugaciune

Arsenie Boca - Cei 40 de mucenici (fresca)
O, iartă-mi Doamne atâtea rugăciuni
Prin care-Ți cer doar pâine și pază și minuni,
Căci am făcut adesea din Tine robul meu
Nu eu ascult de Tine, ci Tu, de ce spun eu,
În loc să vreau eu, Doamne, să fie voia Ta

Îți cer într-una să faci Tu, voia mea,
Îți cer s-alungi necazul, să nu-mi trimiți ce vrei
Și să-mi slujești în toate, să-mi dai fără să-mi iei,
Gândindu-mă că dacă îți cânt și Te slăvesc
Am drept să-ți cer într-una să faci tot ce doresc.

O, iartă-mi felu-acesta nebun de-a mă ruga
Și-nvață-mă ca altfel să stau în fața Ta,
Nu tot cerându-ți Ție să fii Tu robul meu,
Ci Tu, cerându-mi mie, iar robul să fiu eu;
Să înțeleg că felul cel mai bun de-a mă ruga
E să doresc în toate să fie voia Ta.
-  Atribuita fie lui Arsenie Boca, fie lui Traian Dorz  - 

4 comentarii:

  1. Hey,ce faceti? Scuze de mesaj ,daca deranjez,dar ce vad eu aici e plagiat...
    Poezia asta e scrisa de Traian Dorz,ati furat poezia asta de la pocaiti si ati pus numele vostru.Sa va fie rusine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amice, sub poezie este mentionat numele lui Arsenie Boca, acesta fiind autorul conform sursei de unde am preluat poezia. Acuma daca e a lui Dorz, nu mai stiu. Sa se certe ei intre ei daca vor si pot. Tu vezi cum stai cu viziunea periferica. Numai bine. onorabile! :)

      Ștergere
  2. Scuze de expresia ...,dar nu mai are cum acestia doi sa se certe,ca Dorz a plecat la cele vesnice. Ar trebui sa mai cautati pe google putin si o sa vedeti ca am dreptate ,in privinta autorului. http://www.bibliazilnic.ro/versuri-duhovnicesti/o-iarta-mi-te-rog-doamne/ Puteti incerca un site ortodox care zice ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai are, asa e. Nu mai are, ca e morti si e sub cin'zeci. Onorabile amice, ca sa nu-ti mai provoc frustrari si griji uite ca pun semnul intrebarii la autori si il trec si pe Traian Dorz. Exista si alte site-uri unde aceasta rugaciune este atribuita lui Arsenie Boca. Numai bine!

      Ștergere