vineri, 12 octombrie 2012

Banalul din noi

Diana Durr - All wrapped up in you (2005)
Deși lângă tine adorm în noapte
Te caut într-una prin neguri de șoapte
Ce-apar și dispar uneori și subit
Simt că mi-e teama. De ce am nevoie,
Să fiu iar senină că te afli iubit?

Deși lângă mine, tot simt că-mi lipsești
Pe luciul oglinzii nu te regasesc.
Simt ca ai plecat, dar unde te-ai dus?
Când altul e țărmul unde zăbovești
Ce loc e acela, ce-ți tulbura ochii cu mii de povești?

Deși laolaltă, uneori singură sunt.
În duh plouă teamă, în minte cuvânt.
Simt că mi-e dor, dar cine-mi lipseste?
Ce parte din mine, din tine sau noi
S-a dus, iar când simt ca nu este, o plâng?

De ce simt nevoie? De ce mi-este dor?
De ce-i loc în inimă pentru atâtea văpăi?
De ce simt temoare? De ce am dorințe?
De ce mi-este teama de banalul din noi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu